Tips για να πετύχει η δίαιτα σας

Διατροφή και εμμηνόπαυση
12/04/2016
Κυτταρίτιδα και διατροφή
23/04/2016

Όσο το καλοκαίρι πλησιάζει όλο και περισσότερος κόσμος αποφασίζει να ξεκινήσει κάποιο πρόγραμμα για απώλεια βάρους. Για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα, πάρτε μερικές ιδέες για tips που θα σας βοηθήσουν μα φτάσετε στο στόχο σας με σιγουριά!

  • Μην κάνετε στερητικές δίαιτες. Το σημαντικό είναι σταδιακά να μάθετε να διατρέφεστε σωστά. Στο εβδομαδιαίο πλάνο σας συμπεριλάβετε ένα γλυκό ή κάποιο άλλο αγαπημένο σας γεύμα
  • Τρώτε στην αρχή τη σαλάτα ή σούπα λαχανικών.  Έρευνες έχουν δείξει ότι με τον τρόπο αυτό μπορεί να μειωθούν κατά 20% οι προσλαμβανόμενες θερμίδες από το γεύμα χωρίς να αισθάνεστε πείνα.
  • Επιλέξτε δίαιτα στα μέτρα σας. Για να είναι αποτελεσματική μία δίαιτα πρέπει να προσαρμόζεται στις ανάγκες σας και στο πρόγραμμά σας. Το να επιλέγετε δίαιτες από το ίντερνετ ή από κάποιο φίλο, είναι χάσιμο χρόνου.
  • Να κοιμάστε αρκετά. Η έλλειψη ύπνου τείνει να εκκρίνει ποσότητες κορτιζόλης η οποία συμβάλει στην αποθήκευση λίπους.
  • Κρατήστε ένα ημερολόγιο καταγραφής. Προκειμένου να συνειδητοποιείται πόσο πιστά ακολουθείτε το πρόγραμμα.
  • Αποφεύγετε να υπάρχουν περιττά πράγματα στο σπίτι. Ιδιαίτερα τροφές που γνωρίζετε ότι είστε επιρρεπείς. Όση εγκράτεια και αν έχετε είναι καλύτερα να μην υποβάλλετε τον οργανισμό σε αυτή τη διαδικασία.
  • Τρώτε πάντα πρωινό. Σας βοηθά να ρυθμίζεται τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, το οποίο είναι σημαντικό για να αποφεύγονται τα υπογλυκαιμικά επεισόδια
  • Χρησιμοποιήστε τη βρώμη. Στο πρωινό, στα μπιφτέκια, σε σούπες κτλ. Η βρώμη έχει την ιδιότητα να διογκώνεται στο στομάχι και να δίνει το αίσθημα του κορεσμού για μεγάλο χρονικό διάστημα.
  • Περιορίστε το λάδι
  • Αντικαταστήστε το αλάτι με λεμόνι και ξύδι
  • Χρησιμοποιείτε μπαχαρικά. Τα μπαχαρικά δίνουν γεύση στο φαγητό και ταυτόχρονα ενεργοποιούν το μεταβολισμό
Μαρία Ρίτσου
Μαρία Ρίτσου
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος