5 τρόποι για να χάσετε κιλά ενώ δεν έχετε καθόλου χρόνο

Οργανικά τρόφιμα: Ότι πρέπει να γνωρίζετε
15/03/2016
Σιδηροπενική αναιμία και αντιμετώπιση της
17/03/2016

Για όσους δεν έχετε χρόνο στην καθημερινότητα σας για να ασχοληθείτε με τη διατροφή σας τη γυμναστική ή να προετοιμάζετε καθημερινά σπιτικό φαγητό, μπορείτε να ξεκινήσετε τώρα, εφαρμόζοντας κάποιες άλλες συμβουλές.

 

Σε 2 δευτερόλεπτα: Παραγγείλετε έναν σκέτο καφέ, χωρίς γάλα και χωρίς ζάχαρη. Ένας μέτριος καφές με γάλα έχει θερμίδες. Εάν πίνετε 2 καφέδες την ημέρα ισοδυναμούν με 10 κιλά το χρόνο.

 

Σε 5 δευτερόλεπτα: Τοποθετήστε τα φρούτα κοντά σας έτσι ώστε να τα μυρίζετε. Μυρίζοντας φρέσκα πράσινα μήλα, μπανάνες και αχλάδια, έρευνες έχουν δείξει ότι μπορεί να μειωθεί η όρεξη για γλυκά και ζάχαρη. Αυτό δικαιολογείται διότι υποσυνείδητα κάνουμε πιο υγιεινές επιλογές.

 

Σε 2 λεπτά: Παρότι μπορεί να ακούγεται αντιφατικό καταναλώστε ένα σνακ πριν βγείτε για δείπνο. Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι καταναλώνοντας ένα μήλο πριν το γεύμα, μπορεί να μειώσει τις προσλαμβανόμενες θερμίδες κατά 20% στο επόμενο γεύμα. Με έναν μέσο όρο δείπνου σε εστιατόριο 1123 θερμίδες, μειώνοντας το 20% μία φορά την ημέρα αντιστοιχεί περίπου σε 11 κιλά το χρόνο.

 

Σε 60 λεπτά: Προγραμματίστε συνάντηση με τους φίλους σας στο γυμναστήριο. Αντί να προγραμματίστε μία έξοδο για φαγητό ή ποτό με τους φίλους σας ή το σύντροφο σας. Προτιμήστε να βρεθείτε στο γυμναστήριο. Έρευνες έχουν δείξει ότι είναι πιθανότερο να υιοθετηθούν υγιεινές συνήθειες όπως γυμναστική όταν υπάρχει παρέα.

 

Σε 75 δευτερόλεπτα: Όταν δεν έχετε χρόνο να προετοιμάσετε σαλάτα μαζί με το γεύμα σας, χρησιμοποιείστε κατεψυγμένα λαχανικά. Σε πολλές περιπτώσεις τα κατεψυγμένα λαχανικά έχουν υψηλότερα θρεπτικά συστατικά από τα φρέσκα όταν δεν καταναλώνονται σύντομα. Αντίθετα τα λαχανικά σε κονσέρβες έχουν χάσει πάνω από το 95% της βιταμίνης C και έχει καταστραφεί η βιταμίνη B.

 

Μαρία Ρίτσου
Μαρία Ρίτσου
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος